سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معاون نخست وزیر سوریه توضیح داد که مرحله انتقالی بخشی

سرخ‌ شدن خلیج‌فارس با خون‌ آمریکایی+تصاویر

حماس: موضع ما همانند گذشته مبتنی بر مقاومت است

 شاید با خواندن مطلب فوق الذکر در رونامه آلمانی، سفیر ایران در آلمان دست به اعتراض بزند که چرا آن روزنامه نوشته است که امسال سال سرنگونی خامنه ایست. اما پاسخش را  حتما به زودی از سوای جوانان  قهرمان ایرانی، آنهم در داخل ایران خواهد گرفت.
بشار اسد افزود: ما هرگز از اصول خود کوتاه نمی آییم و هر طرفی فکر می کند که تحولات اخیر باعث تضعیف موضع ما و احتمال عقب نشینی از جولان خواهد شد، در توهم است. ما از تفکر مقاومت خارج نخواهیم شد و بلندیهای جولان نیز روزی به سوریه باز می گردد.
وی افزود: هرگز اجازه نمی دهیم فلسطینیان را وارد تحولات سوریه کنند؛ تلاشها برای وارد کردن فلسطینیان به تحولات سوریه در راستای بازداشتن ما از توجه به دشمن واقعی است، البته مردم در نتیجه این وقایع درد و رنج متعددی متحمل شدند.
اسد با بیان اینکه، "مناصب رفتنی است، اما مردم باقی می مانند" در پایان سخنرانی خود از جوانان منطقه مرزی قریه العین در مرز ترکیه با سوریه که در برابر گروهههای مسلح ایستادگی کردند، قدردانی می کنیم.
بر اساس این گزارش، در هنگام سخنان بشار اسد، مردم هر چند لحظه یکبار شعارهای متعددی سر داده و بر حمایت خود از نظام کشورشان تاکید کردند.

ارسال شده در: یکشنبه, 17 دی 1391 ساعت 22:30 از فریاد جوان | شناسه مطلب: 12040 |

معاون نخست وزیر سوریه توضیح داد که مرحله انتقالی بخشی از برنامه‌ای است که بشار اسد در سخنرانی خود آن را پیشنهاد داد، به همین دلیل ما مرحله انتقالی را پیش رو داریم که بندهای آن کاملا مشخص است و در پارلمان وجود دارد و تمام و سراسر این مرحله پارلمانی تنها با تایید رئیس جمهوری سوریه مشروعیت می‌یابد و ما به عنوان جریان معارض حاضر و فعال در نظام و دولت اعتقاد داریم، وارد کردن هرگونه اخلال در موقعیت و جایگاه ریاست جمهوری پیش از آغاز گفت‌وگوها و پایان آن، به معنای تلاش برای به بن بست کشاندن آن و عدم دستیابی به راه حل است، به همین دلیل باید از وضع و قرار دادن هرگونه شرط یا شروطی که امکان اجرا و عمل به آنها نیست، جلوگیری شود و از جمله این شروط قرار داده شده توسط برخی جریان‌های معارض شرط کناره‌گیری اسد از قدرت پیش از آغاز هرگونه گفت‌وگو و مذاکره یا متحد و یکپارچه کردن معارضان است که شروطی اجرایی نیست.

جمیل در پایان خاطرنشان کرد: با استناد به قوانین مسئله بقای اسد در حکومت تا پایان دوره زمامداریش امری قانونی است و انتخابات ریاست جمهوری اواسط سال 2014 و عملیات انتقالی در زمان خود به اجرا گذاشته خواهد شد و هیچ بندی وجود ندارد که مانع نامزدی اسد در دوره بعدی ریاست جمهوری این کشور شود، همانطور که هیچ بندی هم وجود ندارد که مانع نامزدی شخصی دیگر در این انتخابات شود.

/111/
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.


» نظر